In deze handleiding vind je:

Een nieuwe gebruiker toevoegen

Opgelet dit kan enkel door een admin gebeuren.

Wil je een gebruiker toevoegen dan ga je via:

  • Beheer;

  • Gebruikers;

  • Werknemer toevoegen.

Druk je op de groene knop "werknemer toevoegen" dan verschijnt de volgende pop-up.

  • Je kan de gegevens manueel invullen;

  • Je kan het bestand vanuit eID uploaden.

Opgelet Je kan het rijksregisternummer open laten, maar dan kunnen we geen dimona's verzenden via Strobbo.

  • Heb je de data vervolledigd dan klik je op "toevoegen".

Let op: Bestaat je omgeving uit verschillende vestigingen dan kies je aan welke vestiging je de gebruiker moet toevoegen en vervolgens kies je nog een hoofdvestiging.

Er verschijnt een nieuwe scherm, in dit scherm kan je alle gegevens aanvullen. De velden waarin (verplicht) achter staat moeten uiteraard worden ingevuld.

  • Je vult de nodige informatie in;

  • Je klikt bovenaan rechts op "opslaan".

Een bestaand profiel bewerken

Wil je een bestaand profiel bewerken dan doe je dit via:

  • Beheer;

  • Gebruikers;

  • Klik op de lijn van het profiel dat je wil openen;

  • Het geselecteerde profiel zal openen.

Wat betekend Actief/ Inactief? Dat lees je hier.

Meer details over het profiel van de gebruiker vind je in deze handleiding.

Meer acties

Klik op de knop meer acties dan kan je

  • Indien je werkt met SD Worx: de sync activeren voor deze user,

  • Het wachtwoord voor de werknemer resetten;

  • De werknemer deactiveren;

  • Het eID-uploaden.

Heb je het antwoord gevonden?