Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesNowjobs planning
Nowjobs planning sync: errors
Nowjobs planning sync: errors

nowjobs planning, errors

Cescia Vanhout avatar
Geschreven door Cescia Vanhout
Meer dan een jaar geleden bijgewerkt

Een foutmelding herken je op de planning als volgt:

Wanneer je gaat hoveren over de werktijd krijg je de errors te zien. Een Nowjobs error herken je aan het sterretje (*) voor de melding. De andere errors komen vanuit de Strobbo-instellingen.

Wanneer je een foutmelding terug krijgt van Nowjobs kan je deze als volgt controleren:

  • Open de planning.

  • Klik op "meer acties" bovenaan rechts.

  • Klik op "bekijk 3de partij exports".


  • Vervolgens gaat de volgende pagina open.

  • Hier zie je per werktijd welke error we terugkrijgen vanuit Nowjobs.

    Alle errors zijn steeds in het Engels. Dit kan niet worden ingesteld en is afhankelijk vanuit Nowjobs.

  • De validaties op de werktijden zijn wettelijk en worden bepaald vanuit Nowjobs.
    Je kan dit dus niet instellen vanuit Strobbo.

  • Wil je de werktijd met error opnieuw verzenden naar Nowjobs, gebruik dan het pijltje achteraan de des betreffende werktijd.


    Opgelet niet elke error kan terug verzonden worden. Indien het pijltje grijs is verzenden niet opnieuw mogelijk.

  • Wil je emails ontvangen van de errors dan kan je die als volgt instellen:

    • Ga via "instellingen" (beheer) naar "Nowjobs".

    • Klik op het edit -icoontje (Potloodje) achter de desbetreffende vestiging.

    • Vul je email in en klik op opslaan.


Was dit een antwoord op uw vraag?