Dimona meldingen

dimona meldingen

Cescia Vanhout avatar
Geschreven door Cescia Vanhout
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Er zijn meldingen die je zelf kan instellen en meldingen die je dient te laten instellen door onze consultants.

De consultant zal deze altijd samen met jou overlopen bij het activeren van de Dimona's in Strobbo.

Wat kan je zelf instellen?

Je kan via "Instellingen" en vervolgens "Meldingen" instellen welke meldingen je wil ontvangen. Deze meldingen ontvang je steeds via mail. Geef hier dus zeker een mailadres in dat je regelmatig controleert.

  • Dimona errors ontvangen.
    Op dit mailadres zal je een melding ontvangen wanneer er een Dimona met een fout/error terug komt.

  • Aanmaak van een nieuwe Dimona.
    Indien je wenst een mail te ontvangen van elke nieuwe Dimona kan je hier jouw email invullen.

  • Aanpassing van een Dimona.
    Indien je op de hoogte wil blijven van de aanpassingen die gemaakt worden kan je hier een email invullen.

  • Annulatie van een Dimona.
    Strobbo kan voor jou nakijken of je Dimona-aangiftes heb doorgegeven waarvoor niemand gewerkt heeft. Dit doen wij aan de hand van onze tikklok.
    Wanneer dus voor een Dimona niemand gewerkt heeft, kunnen wij deze voor u annuleren.

    Om 23:30 zullen wij een controle doorvoeren en kijken of er ongebruikte Dimona's zijn.
    Indien er ongebruikte Dimona's zijn, geven wij een melding en sturen wij (indien toegestaan) direct de annulatie.

  • Dimona die niet verzonden is.

    Strobbo kan voor jou nakijken of er nog openstaande Dimona-aangiftes zijn, die nog niet naar Dimona verzonden zijn.

    Bv: Jan moet om 15:00 beginnen met werken. In Strobbo staat een Dimona record voor Jan, maar om 14:30 is deze nog niet verzonden. Op dat moment kan Strobbo een melding naar je sturen.

  • Wanneer er een werknemer niet is ingeklokt.
    Ontvang een mailtje wanneer er iemand van jouw personeel nog niet is ingeklokt.
    Zo kan je tijdig ingrijpen.

  • Wanneer er een werknemer niet is uitgeklokt.
    Ontvang een mailtje wanneer er iemand van jouw personeel nog niet is uitgeklokt.
    Zo kan je tijdig ingrijpen.

Wat kan je niet zelf instellen?

Volgende items dienen door een consulent te worden ingesteld:

  • de activatie tussen tikklok en Dimona,

  • hoeveel minuten op voorhand de check op niet verzonden Dimona's moet gebeuren,

  • of de ongebruikte Dimona's automatisch mogen worden geannuleerd,

  • hoeveel minuten op voorhand je een melding moet krijgen dat iemand nog niet is ingeklokt,

  • hoeveel minuten na het vergeten uitklokken je een melding moet krijgen,

  • of het systeem automatisch de Dimona mag updaten en verzenden naar de RSZ.

Heb je hier nog vragen over? Aarzel niet om ons te contacteren via de Chat.

Was dit een antwoord op uw vraag?