Alle collecties
Starten met Strobbo
Personeel
Help ik kan niet meer inloggen?!
Help ik kan niet meer inloggen?!

login

Cescia Vanhout avatar
Geschreven door Cescia Vanhout
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Jouw werkgever is gestart met Strobbo en jij hebt nu aan de vraag gekregen om Strobbo gaan te gebruiken.


Dan is het natuurlijk fijn dat je ook jouw weg vindt in onze applicatie en tool.

  • De handleiding naar de Strobbo-applicatie vind je hier.

  • De handleiding van onze web-versie vind je hier.

Deze handleiding gaat je helpen wanneer je niet meer kan inloggen, dit kan omdat je bijvoorbeeld jouw wachtwoord bent vergeten. Lees daarom even deze handleiding zo weet je wat gedaan.

Maar je vind ook een antwoord op bepaalde foutmeldingen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

  • Ga naar de omgeving van jouw werkgever, dit is de link die hij jou heeft bezorgt.

  • Druk op "login gegevens vergeten"

Werk je al met de nieuwe versie? Dan klik je op "wachtwoord vergeten".

  • Vervolgens vul je jouw email in. Opgelet dit moet de email zijn waarmee je jezelf hebt geregistreerd.

  • Druk daarna op "Verstuur wachtwoord" .

  • Je ontvangt een mail met wachtwoord.

  • Je logt in via de link die je hebt ontvangen en het wachtwoord vanuit de mail.

    Opgelet: bij huidige wachtwoord vul je het wachtwoord in dat je hebt ontvangen via mail. Daarna kan je een eigen wachtwoord kiezen.

Via onze app

  • Je opent de Strobbo -applicatie

  • Je drukt op "wachtwoord vergeten".

  • Je vult jouw email in.

  • Je ontvangt een email.

  • Je logt in met het wachtwoord ontvangen uit de mail.

  • Hierna kan je terug een wachtwoord kiezen.

    Opgelet: huidig paswoord is het wachtwoord dat je hebt ontvangen in de mail.

Ik heb een fout wachtwoord

  • Krijg je de melding "Foutieve gebruikersnaam en/of wachtwoord".

  • Dit wil zeggen dat of jouw gebruikersnaam of jouw wachtwoord foutief zijn. Let op dat je bijvoorbeeld geen spaties gebruikt, of capslock aan staat... .

  • Is dit niet het probleem klik dan op "login gegevens vergeten" via de website of "wachtwoord vergeten" in de applicatie en vraag een nieuw wachtwoord aan.

Ik ben geblokkeerd?

  • Heb je te vaak een foutief wachtwoord proberen in te geven dan zal jouw user geblokkeerd worden. De melding "account geblokkeerd" verschijnt bij een volgende inlog-poging.

  • Contacteer jouw werkgever hij kan jouw account terug vrijgeven.

    Dit kan ook via onze support.

Mijn account is nog niet goedgekeurd?

  • Krijg je bij een inlogpoging de melding "account nog niet goedgekeurd door de personeelsverantwoordelijke".

  • Geef dit even door aan jouw werkgever, hij of zij moet jouw account nog goedkeuren.

Was dit een antwoord op uw vraag?