Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesGebruikersbeheerChef
Hoe voeg ik een personeelslid aan een andere/extra vestiging toe?
Hoe voeg ik een personeelslid aan een andere/extra vestiging toe?

vestiging, departement, personeel

Cescia Vanhout avatar
Geschreven door Cescia Vanhout
Meer dan 11 maanden geleden bijgewerkt

Wil je een extra departement toevoegen aan een medewerker? Dan kan je gewoon onderstaande stappen volgen. Wil je iemand effectief wijzigen van departement? Dan volg je ook onderstaande stappen, maar mag je nadien niet vergeten om die persoon ook te ontkoppelen van de foute vestiging.
Hoe je dat doet lees je in dit artikel.

Hoe voeg ik een personeelslid aan een andere/extra vestiging toe?

  • Klik op Beheer - Gebruikers

  • Klik op de lijn van de gebruiker die je aan de vestiging wil toevoegen.

  • In het tabje " persoonlijke gegevens" vind je de optie "vestigingen"

  • Klik op het blauwe plusje

  • Selecteer de gewenste vestiging en klik op "toevoegen"

  • Stel de gewenste info verder in in het tabje van de vestiging (statuut, dimonatype, werkgebied, etc.)

Vergeet de hoofdvestiging niet aan te passen indien nodig.


Wil je deze persoon nu verwijderen van een andere vestiging? Volg dan deze handleiding.

Was dit een antwoord op uw vraag?