Je kan zelf een nieuwe vestiging of departement aanvragen als Admin in Strobbo:
(Let op! Dit is niet gratis. Hiervoor neem je best contact met ons op voor een gepaste offerte.)
Daarna klik je op "vestiging aanvragen".
Je vult de nodige gegevens in en klikt op "Nieuwe aanvragen".
De volgende pop-up zal openen. Je klikt hier op "Ja" indien je de nieuwe vestiging wil aanvragen.
Vervolgens opent er een bericht naar onze Chat "Intercom". Je klikt op het groene pijltje om te verzenden. Ons support-team zal de nodige stappen ondernemen zodat de vestiging kan worden toegevoegd.
Wanneer de vestiging is toegevoegd, kan je personen beginnen toekennen aan deze extra vestiging/departement.
Een persoon toekennen aan extra vestiging doe je als volgt:
Bij beheer - gebruikers: klik op het potloodje voor de persoon die je aan de vestiging wil toekennen.
In het tabje personalia klik je onderaan op "vestiging toevoegen".
Vervolgens ga je naar het tabje van de vestiging die je hebt toegevoegd en je selecteert een werkgebied voor deze persoon.
Dan klik je in zijn profiel op "opslaan".
Opgelet: indien je nog geen werkgebieden hebt toegevoegd voor deze vestiging, lees dan dit artikel.