Soms krijg je bij het verzenden van een Dimona een foutmelding terug.
Dimona heeft maar liefst 455 mogelijke foutmeldingen.
Via Strobbo kan je de meest voorkomende fouten bekijken.
Dit doe je als volgt:
Ga naar de Dimona pagina
Ga met je muis over het woord "dimona fout"
De foutmelding staat achteraan van de tekst die tevoorschijn komt.
(Uitzonderlijk komt het voor dat de foutmelding op de eerste regel zeg "client not connected", in dat geval moet je de Dimona gewoon opnieuw versturen)
Indien er geen info bij staat, kan je dit navragen in onze Chat.
In de nieuwe versie
Ga naar de Dimona pagina (in het menu "Planning")
Een Dimona met fout herken je als volgt:Vaak staat hier ook meteen de reden bij ter indicatie
Een Dimona verwerkt met waarschuwing herken je als volgt:Vaak staat hier ook meteen de reden bij ter indicatie
Verschijnt de error of waarschuwing niet dan kan je nog steeds de file downloaden om de error te bekijken.
Klik op het knopje met de 3 puntjes achter de desbetreffende Dimona die verwerkt is met een waarschuwing of in error is terug gekomen.
Het volgende scherm zal openen
Als je op het blauwe icoontje klikt, wordt dit automatisch gekopieerd en kan je dit plakken kladblok of notepad.
In deze tekst gaat steeds de ErrorID vermeld worden (de control F functie kan hier helpen)
In dit voorbeeld zijn het er meerdere. We hebben hier bijvoorbeeld 90373-460
Wil je weten wat deze error wil zeggen, dan kan je dit opzoeken via deze link.
Heb je hier vragen over, contacteer ons via de chat.